ΣΧΟΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ Ε.Μ.Π, 2014-15,
9ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 9
Διδακτική Ομάδα: Αριάδνη Βοζάνη, Ανδρέας Κούρκουλας, Θάνος Παγώνης
Επικουρικό Διδακτικό Έργο: Στεργία Σαραντοπούλου, Αντώνης Χαζάπης
Εξωτερική Συνεργάτις: Μυρτώ Κιούρτη


"It is Orson Welles's The Lady from Shanghai, a movie in which, in spite of the title, China never appears, but is referred to as a distant and mysterious reality - cliches within cliches. At the end of the movie, the images of the main characters are reflected by a myriad of mirrors, making it impossible not only for the spectator, but also for the characters themselves, to distinguish what is reality from what are mere reflections. The observer, after being exposed to so many contrasting realities, cannot help but wonder which, if any, is the ‘real’ China, and how many of the images will be shattered and smashed into pieces by the hard reality of a history still to be written.”




Tuesday, October 21, 2014

"Ετικέτα" σελίδων παρουσίασης και Αναρτήσεις στο blog

Εδώ μπορείτε να κατεβάζετε υπόβαθρο .psd με τα στοιχεία του μαθήματος για να στήσετε τις σελίδες παρουσίασης (4-6 slides) του αναλυτικού/ερευνητικού υλικού που θα παρουσιάσετε την Πέμπτη.
Το αρχείο είναι σε ανάλυση 200dpi και η κάθε ομάδα προσθέτει στο κάτω μέρος τα ονόματα των σπουδαστών καθώς και τον αριθμό της ομάδας ο οποίος φαίνεται στον κατόλογο με τις ομάδες σπουδαστών. Ο κατάλογος θα αναρτηθεί άμεσα στο blog.
Σας έχει σταλεί πρόσκληση για τη συμμετοχή σας στο blog. Οι προσκλήσεις λήγουν σε μικρό χρονικό διάστημα για αυτό η αποδοχή πρέπει να γίνει άμεσα.
Με την αποδοχή ορίζεστε "συγγραφείς" του blog και μπορείτε να πραγματοποιείτε "αναρτήσεις".
Επιλέγοντας "Νέα Ανάρτηση", την συντάσσετε εισάγοντας κείμενο, εικόνες, βίντεο, συνδέσμους και ότι άλλο θέλετε και στη συνέχεια, αφού ορίσετε Θέμα της Ανάρτησης και τις κατάλληλες "Ετικέτες", πατάτε "Δημοσίευση".

Μετά τις παρουσίασεις τις Πέμπτης, και σταδιακά όλες οι ομάδες, θα πρέπει να αναρτήσετε στο blog τις πινακίδες σας με τα στοιχεία της έρευνάς σας για τη θεματική που επιλέξατε.

No comments:

Post a Comment